11 februari 2011 - dagen då skolan var inställd + nostalgi!!

Japp, it's true. Det var ett sånt snöoväder att en massa elever inte kunde ta sig till skolan, och bara typ 6 lärare kom fram. Därför ställdes alla lektioner in, och man fick gå hem. Stannade kvar med Hanna, Marielle, Melinda och Filip och målade klart min groda. Vi var i bildsalen och drack te och skrattade i flera timmar, drog hem vid 13-tiden. Herregud, ofta jag var kvar i skolan frivilligt typ hela dagen? :D
Drog hem till Elin efter skolan och vi tog bussen till centum som konstigt nog kom , till och med i tid! :O
Köpte hängselbrallorna, choklad och 3 par örhängen. Nu sitter jag och Elin och lyssnar på min nostalgi-lista som vi nyss gjorde på spotify. Saknar 90-talet grymt mycket. Jag kommer ihåg mer än vad ni tror mamma och pappa :).

Aqua - Barbie girl

ATC - All around the world

NSYNC - It's gonna be me

Paradisio - Bailando

Britney Spears - Lucky

Vengaboys - Boom! Boom! Boom!

Caramell - Om du var min


Några av mina favoritlåtar när jag var liten, sök på dem på spotify! Garanterat att ni kommer känna igen dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback