Vale

Hejsan, mitt namn är Sara och jag talar tre språk FLUISH. Jag har ridit i snart 10 år och jag älskar tv-serier ---> One Tree Hill ligger gömt djupt i mitt hjärta. Träna är bra! Justin Bieber är det snyggaste jag vet, så det så. Jag har sjukt lätt för att bli irriterad på vissa personer *oopsie*. En av det läskigaste sakerna man kan vara med om är att åka till ett varmt land på kvällen och komma fram på natten till ett hotellrum.. Jag TVINGAR pappa och mina brorsor att söka igenom hela lägenheten efter kackerlackor!

Men det är bra. Det är kul att vara Sara ibland, rätt ofta faktiskt. Livet är kul. Man kan ändra sig, man kommer inte vara den man alltid har varit. Vem vet? Jag kanske blir kackerlacks-skötare på ett zoo, eller städerska på ett hotellrum på Gran Canaria, där det finns typ mest kackerlackor i världen. Jag kanske drar iväg till USA, spöar skiten ur Selena och gifter mig med Justin? Skulle inte banga på den idén!

Your future is being shaped right now! Gå och lär dig ett till språk för fan. Askul ju! Man lever bara en gång, inget indien-trams om ett andra liv här inte. En sak jag aldrig kommer sluta med är att ångra mig som fan. Åh ibland skäms man alltså. "Regrets" son cosas tiene que vivir con, y qué va a hacer sobre lo? NADA. Viva la vida todo el día, todo la noche. ALL DAY, ALL NIGHT. Kör ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback