Listaa

Snodde av juliaaa!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Om jag gjorde!
2. Höll du några av dina nyårslöften? YES
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Spanien, Portugal
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? JA :)
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? skolavslutningen 14/6 - 11, skolstarten 22/8 - 11
8. Vad var din största framgång 2011? Eh.. ja, ridningen helt klart! Blev placerad två gånger i dressyren! I skolan är det helt klart matten, som jag har lärt mig så otroligt mycket om. 9:ans matte är ingenting jämfört med det här, och den var ju inte speciellt lätt!
9. Största misstaget? ***... Hahah jag skäms varje dag -.-
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja asså jag har ju hoppat och landat på en telefonladdares piggar, som inte var så jäkla trevligt. Blood everywhere! 
11. Bästa köpet? Antingen mina svarta jeans eller min säkerhetsväst :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat (godis, choklad, läsk), kläder och ridningen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, min familj, stallet ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 2011? Give me everything, Danza koduro, Party rock anthem..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte.. både mycket gladare, och mycket ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Dragit ut och haft kul! Lärt känna nytt folk! Ångrar mig som satan..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma och kollat på One Tree Hill.. STOR ÅNGER HÄR
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med släkten ♥
19. Blev du kär i år? Nej, men justin forever in my heart ;)
20. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Desperate housewives, OC, Satc
21. Bästa boken du läste i år? Forever
22. Största musikaliska upptäckten? Öquist
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer faktiskt inte ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg vad jag fick ens..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag umgicks med min bästavän elin ♥
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, jag ångrar massa grejer. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Mesig.... till asglad, ledsen...lite snäll allt, sedan sur och bitchig. Attans, jag är konstig.

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj, hästarna, money is power
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin B
31. Vem saknade du? Mina vänner från 9:an, Lotta
32. De bästa nya människorna du träffade? Min klass NA11 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback