The way of life I guess

Jag är så trött på att det ska gå så dåligt med ridningen jämt! För någon månad sen gick allt helt klockrent, men nu är det nybörjarstyle på det hela igen. BAJS! Jag red Mandolin idag, och han var rätt fin i skritten men resten var kaos. Han var så himla trött också. Bröt av galoppen flera gånger den stackarn.
-
Såhär känns ridningen just nu.. nej men hoppningen går bättre än någonsin. Det är dressyren som går skit.
-
Idag hade vi hlr-testet i skolan. Asnervöst! Vi fick en kort filmsnutt på 3 sekunder och sen skulle vi agera. Jag fick berätta  vad jag gjorde och sen la sig idrottsläraren på golvet helt random, pinit, jag skulle göra framstupa sidoläge. Sen kl. 13.30 hade jag utvecklingssamtal med Annalena, och det gick rätt bra som vanligt. Hon sa att jag är bra på att arbeta hårt och under press, men att jag inte ska vara så hård mit mig själv ;) Nu måste jag fortsätta plugga matte, nationellt prov imorgon och jag är SÅHÄR nervös.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fortsätt kämpa! Alla har svackor ibland! Du rider bra, Sara!

2011-12-14 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback