Svar på min mini-frågestund!


Vad jag gillar mest? Jo, man kan ju inte förneka att känslan när man hoppar en bana och det går klockrent är helt underbar! Jag älskar att hoppa lite högre, för då känner man hur hästen tar i under sig och det är helt fantastiskt! Dessutom är det väldigt spännande eftersom det går sjukt fort, och måste ha i bakhuvudet att hästen kanske stannar så man flyger av.. Man måste vara kvick och med hela tiden!


Jag & Foxy på KM i hoppning!

Men dressyr är också jätteroligt när det går bra! När man känner att hästen jobbar med ryggen, tuggar på bettet, lyfter svansen och lyssnar till ens små hjälper.. det är helt magiskt det med! Jag kan nog inte bestämma mig riktigt.. eller jo.. hoppning då! Om jag måste välja!

Jag och Luna på klubbtävling i dressyr!

Jag är 1,69 m, perfekt längd! Skulle inte vilja vara längre än så :)

Det går ingen snygg i min klass.. Nej jag skojar! Alla i min klass är riktiga fashionister så alla går runt och är skitsnygga! Jag skäms nästan ifall jag skulle råka komma till skolan i mjukis (oopsie, det gjorde jag visst idag.. men det var ju np).

Ja, jag älskar Väsby Nya! Det är så fräscht liksom! Bra lärare, bästa klassen, riktigt bra vänner, god mat, hiss, you name it. Dock skulle jag önskat en stor förbättring på spanskan.. Jag kan helt ärligt säga att jag inte haft en enda bra spanskalärare under alla år jag läst spanska, och jag har haft 4 st + olika vikarier.. Det är helt sjukt! Sara anropar bra spanskalärare!



För att Du är så snäll mot mig! Love you syster, glöm inte att du är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback