Sometimes, all you need is ONE.

Hej allihopa (usch vad jag hatar den frasen, så j*vla uttjatad replik i min klass att jag spyr). Vi var och besökte Microsoft idag, och det sög bokstavligt talat. Så oproffesionella talare. Det var en kvinna där som tydligen hade kommit 3:a i någon internationell lärar-IT-tävling bland flera hundra tusen, och det var enligt Microsoft "magiskt" att hon var där och talade. Hon pratade i en timme, men kändes som tre. Hon kunde ingenting om datorer! Hon var helt blåst och skulle visa massa saker men sa att, nej vi struntar i det för jag är inte så bra på datorer. (?) Bra där. 10 p tillkvinnan. Sen skulle hon visa ett spel på powerpoint, men då kunde hon ju inte engelska så bra, så hon behövde hjälp. Great. Jag satt där och ville bara spy. Han som talade först var jättebra och berättade om virus och att man ska byta lösenord ganska ofta, så det var ju bra. Annars var dagen seg och onödig. När jag kom hem skjutsade pappa mig till stallet. Vi hade dressyr och jag red Foxy. Guud asså vad jag är ovan att rida i en riktig dressyrsadel. Jag rider ju Bara honom i hopp, så det var riktigt svårt. Gick ändå rätt OK. Desperate housewives nu på kvällen, så spännande att jag avlider! Vad tror ni? Kommer Bree skjuta sig själv? Yes.
Det är sista hoppträningen i år på lördag och jag är sjukt taggad! Vi ska hoppa 1m, taggad till 10000 :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej roligt, ja :)

2011-12-07 @ 07:56:05 / URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback