I wish nothing but the best for you

Asså nej? Det går inte ihop. Jag vill bara ringa Sanna och prata med henne. Jag kan inte tro på det här. Jag kommer inte kunna förstå detta förrän begravningen.. Sanna har jag känt i så himla många år. Vi gick i samma klass 6-års till 9:an. Fy fan vad många ungar vi mobbat tillsammans. Vad mycket vi skrattat åt, allt vi lärt oss om livet tillsammans. Vi har tillsammans med Marielle, Agnes och Melinda haft så jäkla kul! Så många minnen som lever kvar. Hon var en var en av mina bästa vänner från 6-års upp till för 3 år sedan kanske. Nu när jag berättar det här så chockar det i mitt huvud hela tiden. Jag Kan inte fatta det här. Jag tänker "NEJ?", konstant. Jag kom och tänka på nyss att för några år sedan spelade vi in en hel del filmer hemma hos Marielle. Bl.a Sanna var med. Dessa filmer får Aldrig råkas raderas. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback