Jullov äntligen!

Jag är SÅHÄR hungrig. Helt ovärd skolavslutning, och innan det hade vi vanliga lektioner. Vi började filma på idrotten idag, efter typ tre lektioner.. Bra jobbat! Efter skolan drog jag till stallet och en lite rolig sak hände. När jag kom där med Moa på stallplanen sprang Anna fram till mig i typ panik och sa att PimPim var helt galen och att jag skulle sitta upp och hoppa med honom (?). Jag fattade ingenting men sprang ner till ridhuset, hoppade upp och travade lite. Sedan hoppade jag en liten bana, och det gick hur bra som helst. Lite stressad var han allt men ändå. Haha så jävla random. Han är liksom c-ponny wiiiiiii, askul! Efter den lilla ridturen hoppade jag upp på Winny. Det gick verkligen skitdåligt, men vad ska man göra liksom? Palla sitta och noja över det. Nu blir det oth och sen ska jag och mamma baka chokladmuffins!
Såhär rider man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback