Jag är helt förstörd

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag var påväg till gymmet när jag fick ett sms av Hanna. Hon sa att Sanna inte lever längre, men jag ville inte tro henne. Sedan kollade jag hennes logg på facebook. Melinda ringde. Vi båda stod och grät i telefonen. Ingen av oss kunde säga något. Sånt här ska fan inte hända! Jag tänkte att efter Lotta så är sånt här alldeles för hemskt för att hända igen. Jag hade fel. Jag vet inte vad som hände med henne, men Sanna finns inte mer. Jag har känt henne i 10 år, och vi var bästa kompisar i jättemånga år, men gled isär när vi började 7:an. Hon var världens finaste och gladaste vän. Asså jag är helt förstörd. Hon får inte ha dött... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VÄRLDEN. Min vän, MIN VÄN HALLÅ ?!Jag har fortfarande inte fattat, även fast tårarna bara sprutar.
Jag vet inte vad jag ska säga... Jag tänker på dig och din familj, vila i frid ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur dog hon? :o

2011-12-22 @ 20:40:11
Postat av: sara

Man frågar inte sånt. Hennes nära och kära vet, och så ska det stanna.

2011-12-24 @ 14:32:29 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback