Hemma igen..

Jag behövde verkligen en dag som denna! Har varit i stallet hela dagen och ridit, mockat, fodrat och varit allmänt ifred. Asskönt. Fast när jag kom dit på morgonen och öppnade dörren blev en tjej skiträdd för mig. Hon hoppade till och skrek. Såg ut som om hon hade stött på en zombie.. och det var bara jag. Det säger ju mycket om hur jag såg ut imorse. Jag red Faidra och det gick hur bra som helst, som en klocka gick hon. Lina sa att jag kunde komma några gånger nästa vecka och skritta Luna och Lord, som nyss satts igång igen. Blev väldigt glad. Fick också jättebra credit från Ellen som sa att jag hade utvecklats otroligt mycket på så kort tid. Blev ännu gladare. Fick en chock nyss.. 165 unika besökare idag ?! Inte dåligt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback