Fuego

Jag kom på det nu jag, att jag inte har fixat julklappar än! Fan. Juste, innan ikväll hade jag inte tränat på en vecka, så jag åkte till friskis och körde ett dubbelpass! Först något nytt som hette "intervallflex". Sjukt jobbigt. Mitt under passet fick jag rejäl håll och det svartnade framför ögonen på mig, som ni vet när man ställer sig upp snabbt efter att man har legat ner? Stod ut i alla fall, och sen efter det var jag med på ett gäst-danspass! Det hetter fuego (eld på spanska) och var i en timme. Vi dansade hur många olika latinmareikanska dansstilar som helst! Det var skitkul! Nu ska jag fortsätta planera mitt utvecklingssamtal till imorgon. Vi ska hålla det själv (typ det roligaste jag någonsin hört) så jag måste vara beredd. Sen har vi ju nationella provet i matte på onsdag. N.E.R.V.Ö.S? Ja. Jag, Alex, Sara och Linnéa ska fira med att äta thaimat efteråt, för då är det över! Nu ska jag fortsätta skypea med Sara. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback