Förkyld!

1, 2, 3... fanta och JAG HAR NU BLIVIT VÄLDIGT FÖRKYLD. Usch på den. Tur som attans att jag stack iväg och tränade igår!
Ojoj här är man seriös osv. Spanskaredovisningen idag gick jättebra. Haha men mitt i min powerpointpresentation så skrev Sara till mig på Skype. Hon var nämligen sjuk och frågade "Hur går det med spanskan?". Så mitt när jag pratar kommer meddelandet upp på skärmen så alla såg. Haha lite random, alla skrattade inklusive mig. Här sitter jag och har ont i huvudet, halsen och min näsa är ogenomandningsbar.. Jag känner dessutom att febern är på G. Fml, jag SKA till stallet imorgon.. så är det bara. Vi ska med klassen till Microsoft imorgon (hahahhahha) men vi får se hur det blir med det. Vi skulle tydligen få fika och thaimat osv men ibland kan man ju inte bara tänka på sånt, eller? NU ---> KLADDKAKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback