En av de viktigaste personerna i mitt liv

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Vad jag har i min handväska.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: 1 favorit låt.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En bild från din förra sommar.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: En puss- eller krambild.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon
Alla fem i min familj är de viktigaste personerna i mitt liv. Mamma, helt enkelt världsbäst! Underbart snäll och smart. Roligt är hon också! Jag älskar att hon skrattar åt samma saker som jag. Så barnslig! Typ: "Men Elin, har du en blond pung?" Hahahhaahh. Pappa, jag är så stolt över att ha min pappa som just min pappa! Han lär mig allting. Varför tror ni jag kunde alfabetet när jag var två, tycker om matte, är envis och ger inte upp? Pappa och också JÄTTEJÄTTEsnäll och han är lätt min idol. De är så snälla, jag skulle aldrig kunna göra något taskigt osv, för då skulle jag känna mig jättedum. Har aldrig aldrig ens svurit åt dem en enda gång i hela mitt liv. Respekt. Och mina underbara brorsor.. som jag bråkar med varje dag.. Jag älskar dem över allt annat! De har dåliga sidor precis som jag och alla andra, men när de är söta är de helt underbara att man blir tårögd.
Haha har jag berättat om den gången jag och Samuel bråkade och slutade med att han svimmade? Omg.. Det hände för kanske 3 år sedan? Vi började slåss litegrann för han retade upp mig (som vanligt), och han slog mig typ rätt i ansiktet. Vad gjorde jag? Jo jag blev skitlack och sparkade honom i röven. Han ramlade ner i en plastlåda och skrek och sprang allt vad han kunde in till köket för att säga till mamma, men han halkade på tröskeln och slog i huvudet i bordet.. och svimmade. Oops.

Nej men Samuel är ibland en av mina bästa vänner, även fast det är han och jag som bråkar varje dag. Jag vet inte varför, men han älskar när jag blir sur/arg/ledsen och det gör inte jag obviously. Men oftast är han riktigt snäll och gullig, och han menar oftast väl, så jag får försöka see through his shortcomings, men det är inte alltid lätt.

Min lille gullegris Jacob ♥ Han är så otroligt söt! Jätteblyg, men när man lär känna honom märker man hur rolig han är och hur SMART han faktiskt är. En klok liten grabb. Som jag sa förut.. tre dagar innan julafton sa han:
-Det är faktiskt julafton i trippelmorgon.

Lucas då. En riktigt skön grabb. Galen humor. Ofta går han runt och surar, fast han inte ens är sur på riktigt, men när han är på sprallhumör har vi jättekul tillsammans! Han är SMART han med, och roolig som attans. Asskön humor bror. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback