Christmas tree

Nu har jag och småbrorsorna precis satt upp julgranen i vardagsrummet, det blev riktigt fint! Älskar julen så himla mycket! Jag började skolan 11 imorse, film på spanskan, och sen slutade jag. Helt ovärt egentligen att jag kom, men efter skolan åkte jag, Sara och Alex till centrum och köpte present till Linnéa som fyller år imorgon. Därefter tog vi tåget till Sollentuna centrum och jag lämnade tillbaka en grej och sedan käkade vi på subway. Underbart! Haha, Alex hade låst in sina nycklar i skåpet så han hade ingen jacka på sig i snön.. Stackarn då ;) När jag kom hem blev det lite oth (rackarns) och sedan fysikplugg. Ajaj jag fattade inte mycket, så nu vet jag hur jag ska spendera mitt jullov.. Jag längtar till onsdag för då kommer mormor och morfar! Jag saknar dem så himla mycket ♥ Och imorgon är det julavslutning! Tänk att en hel termin har gått - ca. 17 % av gymnasietiden. Bara 5 terminer kvar då då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback