181211

Ja idag har jag tränat! Känns skitskönt! På dagen åkte jag och Elin till centrum och skulle köpa julklappar, och jag hittade EN. Men det är ju bra! Sen käkade vi på Grillen och åkte hem. Sen stack jag iväg och tränade. Så spörtig jag är, för vet ni vad? Jag kom dit 17.55 och tog bussen hem 19.01 ?! Och på den tiden hann jag köra en 20-minutare på crosstrainern, träna mage, rygg, ben och armar, och duscha! My gosh. Asså det går så dåliga bussar på söndagar. Det gick ingen buss dit, och sen när jag skulle hem så hoppade jag av vid centrum för att byta buss hem. Men då går det tydligen ingen buss, så jag hoppar på runsa-bussen och hoppar av vid hemköp. Sedan går jag till busshållplatsen en bit bort. Mina skor är trasiga, massa hål, och jag måste lägga till att det är tyskor.. Sedan står jag där med några andra och väntar i en kvart. Amen då kommer ju inte fanskapet. Fick gå hem.. har aldrig frusit så mycket om mina hälar.
Bjussar (fett fult ord) på en gammal bild på mig och Danne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback