Wednesdaaayyy

Magen kurrar på tok för högt, mellis en mi corazón <3 På tal om spanska, vi hade första spanskalektionen idag och vi fick Juan. Så söt gubbe. Asrolig! Känns som om det kommer bli roligare med spanskan nu än på Runby, haha. Jag började imorse kl. 09.20 med en timmes kemi. Det var faktiskt ganska kul! Sen lunch. Fanns pizza och grejer, men jag körde på kötfärssåsen, hallå pizza liksom ? Sen efter lunchen hade vi då spanska. Vi fick en läxa att skriva en presentation och kunna innantill och prata inför klassen. Awsome, typ första gången ever man får prata spanskaaaaa. Sen hade vi matte, i 1,5 timme. Vi körde lite repetition och massa huvudräkning som vi fick i ett häfte. Vi gick igenom lite begrepp som jag aldrig hört förut. Efter det var det fotografering lite kort och sen hem. Tog fel buss såklart så jag gick av och gick till hemköp och där puff var Otto. Tog ett litet snack med honom och sen tog bussen hem. Imorgon börjar jag 08.30 med en mattediagnos. Nu MELLIS sen ikväll ska jag ut och springa, 5 DAGAR SEN SIST ?! Adiós.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback