Going up, going down, I can sence the emptiness

Heeej! Sitter och chattar med Jesús på fb och saknar allt! Pappa går runt och sjunger att han är vig som en nånting, glömde vad det var.. normal ;) Här har det varit oth för hela slanten denna morgon och ska snart pallra mig ut på en löprunda! Asskönt! Vad händer ikväll? Jo jag tror jag ska träffa melinda en sväng, och sen kanske vi träffat på SOMMARSKÖNA AXEL också. Han kommer nämligen hem idag. Men just nu är han och hänger i Danmark i sin ensamhet för han flyger med SAS och det går inte direkt från Madrid - Stockholm. Åh, fett synd, han flyttar hemifrån om några dagar...  Och simon också! Vad är detta? Och jag börjar ettan om 10 dagar. Helt sjukt! Sommaren flög iväg utan att jag hann märka något. Jag har hunnit vara 2 veckor i Portugal, 1 vecka i Spanien, 1 vecka i Boden, många mysiga sommarkvällar med mina vänner, dygnat, ätit alldeles för mycket godis och sprungit många många mil. Nej nu ska jag byta om och dra iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback