Typisk sara & lovisa-dag

Buenas noches på er. Har haft en rätt så bra dag! Började ganska dåligt, eftersom inget passade på Hööks (som vanligt), men sen träffade jag mamma och åt på en thai-restaurang. Det var sjuuuuukt gott! Sen cyklade jag hem igen och hängde hemma i min ensamhet. Sen sms:ade Lovisa och det blev Sara glad. Min älskade busunge! Hon kom hit vid 16-tiden och vi "lagade mat" (tittade på, dock inte med flit), åt mat, och sen ut och fotade. Blev lite planking bara för Att liksom. Vill redigera bilderna litegrann innan jag lägger upp, med färger osv. Kom nyss in från en löprunda som sagt. Det blev 6,4 km idag, på nästan 43 min. Rätt ok asså, hade ingen musik eftersom jag snackade med lovvii så det blev rätt tungt. Och den där backen vid Stora Wäsby frk är rätt najsig om jag får säga det själv. Asså det är helt perfekt att springa längsmed Väsbyån! Underbart. Nu ska jag äta något, är vrålhungrig!
Bjuder på en söt liten bild på mig och min nya cykel! Det är en Monark, sprillans. Hihi min lilla bebis! Hejdå bloggen, och hej duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback