Svar på kommentar! + bilder från idag!


Hej!
Jag rider också på Väsby RK! Jackpot är min favorit. Tycker att Fuxelito, Gamäng o Capri är sjukt stooora! Seriöst, jag skulle aldrig våga hoppa med en sån stor häst! Men då är jag bara 11 år... Hur högt hoppade ni de andra ponnyerna (Prilla, Hector o lilla Jackpot<3) Stackars Fleur.... När hon gick med på en hopplektion i våran grupp var hon också vettskrämd... Bra blogg!
/ Emma

Hej Emma! Haha det var inte länge sen jag tyckte samma sak som du. Jag började inte rida storhäst förrän för ett år sedan! Men igår då.. Prilla hoppade kanske 80 cm, Hector 85 cm, och Jackpot 80 cm. Jackpot var jätteduktig och tyckte det var superkul! Var inte rädd för att pröva stora hästar, för själv tycker jag att det är mycket roligare med storhäst än ponny! Haha fast idag hoppade jag upp på Hector barbacka och körde lite lekar på hästryggen, shit vad liten! Tack så mycket! :)
Jag och Fuxelito idag! Tack för bilderna bästa Lovisaaa ♥
Jag och Gamäng today!
Jag och Hector idag, hahahhaha xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, jackpot e min emma:D:) hahah love love love jackpot sara du vet hur mycket han betyder för mig saknar dig:)<3

2011-08-21 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback