Så snabbt gick det!

Tycker den här veckan gick skitsnabbt! Det var nice i skolan idag. På idrotten hade vi ett hårt corepass med "instruktören". Haha fett skön chey. På morgonen hade vi en till diagnos. Först stavningstest och sen den där gamla läsförståelsen som jag gjort två gånger innan på runby, ni vet den med en karta över Stockholms muséer? Haha sen på matten lärde vi oss om delbarhet, och ett assmart sätt att kolla om talet är delbart med 2,3,4,5,6 osv. På fysiklektionen fick vi skåp, och jag fick ett nereskåp.. :/ Aja whacha gonna do ? Efter skolan gick jag och zahra till centrum för att lämna tillbaka mina brallor pga att det enet benet var kortare än det andra på jeansen. Joder. Nu ska jag ut och springa!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan inte nästa lördag springer tjejmilen, men hoppningen som är gången efter den kan jag på tror jag. Kan kolla det när det är mindre tid kvar :) <33

2011-08-26 @ 18:29:35 / URL: http://moaadansk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback