Länge sen!

Hej! Sista ridlägerdagen igår var jättejättekul! Först hoppträning på Foxy och det gick väldigt bra! Men det var asjobbigt och kul. Och vi hade publik också eftersom det var en familjedag på VäRK med visningar och prova-påridning. Sen på eftermiddagen red jag en LB:1 på Gamäng och han var jättefin! Har det på film hihi. Men jag började utan spö och då typ somnade han, jag bara satt och bankade men det hände knappt någoning. Avbröt ritten och tog spöet och då gick det braaaa! Sen på kvällen åkte jag hem till Agnes och vi drog till hemköp och köpte naturgodis och sen kollade vi på film, men somnade såklart.. Det blev lite spontan översovning eftersom klockan ble så himla mycket när jag skulle hem. Fick en egen tandborste där av Agnes som det står Sara på, hihi fett söt. Bor ju typ ändå där ganska ofta ;) PÅ morgonen åt vi lite god frukost och sen cyklade jag hem och sen centrum med mamma! Köpte massa skolgrejer för typ 300 spänn :o. Och på det några gulliga t-shirtar från New Yorker! Visar sen! Nu håller jag på att slinga håret och Elin kommer snart och hjälper mig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback