Laga pannkakor ?

Hej här står jag och lagar pannkakor. Kan verkligen inte laga mat, men pannkakor går ann asså! Innan jag hittar på något kul måste jag skriva den där presentationen på spanska, lagom kul men det går snabbt. Har inte mycket att skriva, jag har typ glömt hur man bloggar för det jag skriver är inte ens intressant.. Men men, så kan det vara ibland. Jag ska hursomhelst springa idag. Kanske intervaller eller något för jag känner verkligen inte för en långrunda ikväll. Jag vill äta gooooodiiiiis, men nej nu är det slut med sånt! Hur kan man typ vara beroende av asgod mat och godis? Kan man inte älska grönsaker istället för det skulle vara så mycket bättre! Joder. Juste, jag kollade på O.C imorse. Asså seriöst så går det här inge bra. Eller iof var det bara ETT avsnitt, bättre än inget höll jag på att säga, men jag menade tvärtom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback