Kort dag vettu

Tjeeeenaaaa. Jag hem hem för ett tag sen från centrum. Jag slutade skolan 11.45, tog en snabblunch utan mat med lite roligt folk och sen träffade jag mamii på centrum. Vi åt sushi (ÄLSKA SUSHI) och sen köpte jag ett par jeansleggins på Gina, 299 kr. De är "supersoft" så de är hur sköna som helst. Svarta! Ska nog ha dem imorgon.. När jag skulle hem satte sig en gubbe bredvid mig och sa att jag inte behövde flytta väskan eftersom han gått ner i vikt, och sen skrattade han och sa att han skämtade. Han berättade om sitt gamla jobb, och om bussarna och sen sa han attom en bankomat inte funkar är det för att.... det är slut pengar! Haha fett skön snubbe. Vi pratade om min framtid osv men sen kom bussen. Önskar att fler människor idag var som honom! Imorse träffade jag Julia som vanligt på stationen och sen gick vi tsm till skolan. Jag hade ju en feeeeeetlång mattediagnos direkt, tog 1 h 15 minuter för mig, och några till, och de andra satt kvar i typ 10 min. Kände mig asbra eftersom jag alltid brukar sitta ut tiden. Provet var en enda stor samling av allt vi hållt på med under åren i matte. Allt man kan tänka sig. Volym, algebra, ekvationer, procent, bråk, potenser, reella tal osv osv. Kändes jättebra! Sen efter matten hade vi engelska i typ 1,5 timme. Vi intervjuade varann lite och lite andra övningar och poff så slutade vi. Gillar verkligen min klass och gymnasiet nu, det är rätt mysigt asså.


Kommentarer
Postat av: Desireé

Jo, men det är ju inte så lätt ;)

2011-08-25 @ 16:34:49 / URL: http://dessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback