Joder tengo hambre

Har faktiskt pluggat lite ekvationer och algebra med pappsen. Världens bästa! ♥ Sen råkade jag se ett avsnitt DH, eller tre. Pianot har varit i full gång också, men annars har det inte hänt mycket hemma. Är helt uttråkad och ville ut och gå med Annelie, men hon svarar inte på mina sms. Elin svarar inte heller och hon har min eyeliner, jag blir galen. Imorgon slutar jag 14.20 och då blir det till att hästfynda litegrann på Stockholm ridsport och Hööks med Lovisan! Hon har fortfarande inte skickat bilderna från lägret.. Hursomhelst, hon har namnsdag idag, felizidades! :)
Min fina vän ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: hihihihi asså du vet nog inte vem de är för han e ny i skolan så :/ men ah du kan ju kolla fb ;) <3

2011-08-25 @ 21:50:48 / URL: http://helb.blogg.se/
Postat av: Moa

Nej aldrig att jag slutar helt! Hoppar fortfarande på fredagarna men vad tråkigt att ni slutade :( Vi får göra så då kommer vi ju fortsätta träffas ialla fall :)

2011-08-26 @ 08:43:28 / URL: http://moaadansk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback