Full fart!!

Jag och Melinda var nyss ute och springa i en lite mer än en halvtimme så jag fick upptäcka Tyresö litegrann. Jag är verkligen helt lost på andra sidan stan.. :o Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite mer med packningen osv. Vi skulle typ också hugga in i lite lakritsglass (busigt) och sen kanske det blir ett avsnitt "how I met your mother" eller två. Imorgon ska vi upp kl. 09 för städerskan kommer, och sen kommer Axel hit kl. 12. Wiho!
Det här är såhär ultimat, som jag skulle vilja uttrycka det.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Lottar ut ett valfritt armbandsur på min blogg och det skulle vara jättekul om du ville vara med :)

Vinnaren dras på söndag!

2011-08-04 @ 12:37:12 / URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback