36 timmar & en kvart..

Försök titta på bilden utan att gäspa ;)
Usch.. jag ska aldrig mer dygna i hela mitt liv. Har mått illa hela dagen och varit snurrig och inte tänkt klart. Är uppe i 36 timmar och 15 min nu, vilket är mitt nya rekord. Har varit vaken ända sen igår morse kl 11.00. Inte kul. Försökte bli lite piggare genom att dricka massa kaffe, och sen for jag ut och sprang med fredrik. Blev lite bättre. Det gick faktiskt väldigt bra att springa, vem hade trott det. Har nu i alla fall laddat systemkameran, packat klart allt och fixat med biljetterna och passet och lite försäkringspapper. Har ju vanan att göra illa mig utomlands. Imorgon efter lunch ska jag möta Melinda vid staionen och åka in till stan och hämta ut lite euro och träffa annelie och rosanna en stund. Sen bär det av mot Tyresö. 2 dagar till Spanien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback