Valborg!

Okej så igår hopptränade jag på Foxy och det gick verkligen jättebra! Jag ska börja hoppträna honom lite då och då för att variera mig. Sen efter träningen duschade jag och drog hem till melinda där annelie, agnes, rosanna, alexi och manda redan var. Vi spelade sällskapsspelet " Med andra ord" hela kvällen och det var sjukt kul. Älskar er ♥
Idag åt vi först middag hos fredrik och sen gick vi till äggets majbrasa. Några råkade starta en skogsbrand vid åkern vid ägget, skitläskigt. Pappa ringde brandkåren som ryckte ut! Vi 20.30 gick jag och älsklingen till brasan vid stationen. Där träffade vi lite roliga människor. Vi var ute hela kvällen och drog till lekplatsen vid trädgårdsvägen - standard. Det var sjukt kallt, typ 2 grader bara, mina fingrar var iiiiiis. Men det var asmysigt i alla fall. Sen vid 23-tiden bar det hem till fredde en stund och sen drog jag hem vid 00. Är skittrött för jag sov typ ingenting hos melinda. De som bor under henne hade värsta konsert hela natten -.-. Dessutom trängdes vi 4 pers i hennes dubbelsäng och gosebjörn snarkade.... :'(. Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback