Splash

Inte så mysigt.. Pappa bröt typ fingrarna när vi spelade basket. Först på ena handen, och 3 minuter senare på andra handen. Åh så jäkla äckligt, jag hörde ljudet! Ni vet jag hatar ju sånt, sitter här och är helt grossed out när jag skriver..
Det var kul att spela iaf, basketen var såklart sjukt mycket roligare då jag suger på innebandy. Skola imorgon dårå, usch inte taggad.. Var faktiskt rätt sugen igårkväll när vi spelade fotboll på stora planen, men inte nu längre. Har i alla fall sovmorgon till 10.10 så det är ju rätt chill. Sen efter lunchen ska vi till någpt konstmuséum, så tråkigt. But hey, u gotta make the most of it all u know. Haha eller? Har ridning imorgonkväll kl. 17.30, markarbete på Gamäng. Ska bli awsome! Har ridit väldigt mycket nu de senaste veckorna faktiskt, jag gillar't! Dressyrtävling den 8 maj, och hopptävling den 15 maj för de som undrar. All right. Piece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback