Härlig känsla


Haha, vi fick reda på svenska nationella idag.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1 & 2 = IG
3, 4 & 5 = G
6, 7 & 8 = VG
9 & 10 = MVG

Jag fick:

Läsförståelse - 8,4
Muntligt - 8
Uppsats - 9

Snittbetyget blev 8,4 så jag fick ett väldigt starkt VG+. Hehe lite synd, men jag har typ inte fattat någonting av de muntliga proven så jag förväntade mig inte högre än såhär :)

Dressyren på Gamäng gick så otroligt bra idag! Ridläraren sa att jag skulle vara jättenöjd och att han såg riktigt fin ut. Vi tränade skänkelvikningar och ridning på tre spår. Hur bra som helst gick det - bästa gången på Gamäng hittills. Det var jättemysigt för vi skrittade ut en kort sväng innan vi red in i ridhuset. Det är verkligen vår nu!

Nu ska jag fortsätta planera på min idrottslektion, ha en bra kväll och glöm inte att kolla på Desperate Housewives kl. 21.00 på kanal 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback