Friday

Lång dag. Skjutsade hem fredde på cykeln och det gick int så bra. Vi råkade stå och prata i typ 2 timmar i regnet och sjöng en truddelutt. Det var fett mys, har inte skrattat så där mycket på länge fan. Sen mitt i allt hoppade kedjan av på cykeln men jag fixade't! Och det blev soligt, sen började det hagla och jag fick hagel i ögat. Sen misshandlade fredde mina händer, inte kul. Bara så ni vet så gör han läskigaste ljudeffekterna!!

Nu sitter man här då igen, kom precis in genom dörren med isbitar som tår och så ringer Lovisa och säger att vi ska mötas vid hemköp om 10 min? Jag är frussen som en liten gris jue :( Aja det blir till att dra ut igen, puss!

Längtar till sommaren nuuuuuu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback