det var såhär jag började lyssna på justin bieber

Det kändes så fel och hemskt att gå förbi Elektrons tomma box. Han brukar alltid stå där med öronen framåt och vänta på att man ska komma och hälsa och se så gullig ut :'(  Det låg massa fina brev och dikter och tekningar därinne, och ett hjärta av hö med morötter i mitten format som ett "E"  :')

När kommer sorgen gå över?  Världens bästa marielle gick kyrkvarvet med mig när jag var som mest ledsen, hon är en sån bra vän. Nu ska jag lyssna lite på musik och försöka tänka på något annat... <33

Detta skrev jag för exakt ett år sedan. Vem tror ni jag lyssnade på? Vem fick mig att må bättre om inte min guardian angel Justin? Det blev en vana. Varje gång jag kände mig lite nere proppade jag igen öronen och lyssnade till hans röst. Jag blev helt kär i hans låtar! Speciellt "Eenie Meenie" med Sean Kingston och Justin Bieber. "One Time" var inte eller helt fel. Han sjunger så sjukt bra. He has biebered into 8 million girls' hearts, and I understand why. Justin Bieber borde fasen bli helgonförklarad. Höhö jag skojade, men seriöst. Han är en av de få personer jag verkligen ser upp till och han är skälet till att jag började spela gitarr och piano. Så om ni har lust eller överhuvudtaget vågar ge hans musik en chans så gör ni ett bra val. Och jag vet att ni tänker att ni aldrig kommer tycka om honom osv, men jag har förvrängt Annelie, Meron och Hanna. Det finns ingen anledning till att jag inte skulle kunna göra det igen. Och om mina rubriker består av en lång text, är det alltid en bit av någon av hans låtar. Mina favoriter varierar men här är de absolut bästa..
~
Next 2 you
Pray
Down to earth
Runaway love
Pick me
Overboard
Baby
One time
One less lonely girl
U smile
Somebody to love
Never say never
Never let you go
~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback