Åh vad jag är lycklig!

Hoppträningen blev så grymt lyckad! Jag var väldigt nervös innan men det gick skitbra! Vi hoppade samma bana som igår. Massa rättuppstående, kombinationer, oxrar osv. Hälften låg på 85 cm och hälften på 90 cm. Bl. a båda hindrena i kombination var på 90 cm. Första gången vi kom in mot kombinationen hoppade han, men andra gången svängde han förbi. 3:e gången tvärtstannade han och 4:e gången hoppade han jättebra! Gud vad högt det kändes! Han är ju liksom bara 155 cm, då jag är van vid 168 cm i mankhöjd. Shit jag sken som en sol under hela passet! :D
I slutet taggade han till och blev rätt så stark, men det gick såå bra. Usch.. nu börjar jag nästan fundera på om jag ska ha capri eller fuxelito på hoppträningarna.. :S
Fuxelito
Fuxelito på bild ♥
(bilden ägs av VäRK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback