- Cola är vackert, sa elin.

Heej! Käkade middag på donken med min käraste vän Elin idag. Det var skitmysigt, vi satt ute och skrattade åt allt och inget med feeet mat ♥ Dock borde jag sova nu. Hade hk-prov idag, bakade bröd med Annelie. Superlätt!  Fick ett armband av Vanessa idag. På den står det:

- baby . baby . baby         baby . baby . baby
... precis som Justin sjunger. Love it! Kan visa imorgon! Något annat som händer imorgon är att jag ska ha hoppträning på Fuxelito, för jag vill variera mig. Det gick ju så sjukt bra när jag hade Foxy på den där lördagen för några veckor sedan. Sen efter det bli det att hoppa in i duschen snabbt och sen till Melinda som ska ha parteeyy. Sover där, och sen på lördagen baaam då är det VALBORG. Ska till stora brasan för första gången på 3 år. Jag ska till ägget först, men sen släpar jag med min pluttisnutt till stora brasan. Kommer träffa alla där då, asmysigt!
Jag kan inte annat än att skratta när jag ser den här bilden från i tisdags :Ö
På tisdag kommer en tjej hit från Spanien. Har glömt berätta det.. Det är från det här Comeniusprojektet, vi ska hämta upp henne vid stationen vid 22-tiden. Maria heter hon och det ska bli superkul! Får äntligen öva min engelska och min spanska - typ samtidigt hehe. Man vet ju aldrig hur bra spanjorer är på engelska. Endel suger på det och andra är bra! Hon ska i alla fall stanna i 6 dagar tror jag, och hon ska vara med mig i skolan ibland och sen ska vi åka tillsammans med de andra från Comenius till stan någon dag och käka på donken, dra till Skansen och Vasamuséet. På fredagen ska vi ha en heldag ute med dem och alla 9:or i runbyskogen med massa stationer och grillning. Är supertaggad. Älskar att träffa nytt folk. Älskar att snacka annat än vårat tråkiga svåra språk. Give me fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback