Varför ska det alltid regna så fort jag ska ut?!

Idag hade jag smink för första gången i skolan på typ 1-2 veckor och vad händer då? Jo det börja spöregna så fort jag börjar cykla... fasen också Birgitta!

Tråkig skoldag idag. Mysig slöjd, tråkig engelska, lunch (gick till skolsystern på lunchen med Hanna men hon var inte där, hon kommer på Onsdag :'/) konstig matte och svintråkig fysik! Jag och Agnes dog praktiskt taget. Fattade ingenting, eller asså jag orkade verkligen inte lyssna på Snille... Han babblade om kärnkraftverk och helt plötsligt pratade han om något vatten med fiskar, ja ba :S :O

Jag förstår mig inte på Snille, jag tror inte ens han förstår sig på sig själv !?

Efter skolan ska det ju också självklart SPÖregna när man ska cykla hem!

Aj, har så jäkla ont i axeln. Det gör faktiskt ont att skriva detta, så därför får jag korta ner det lite. Jag undrar verkligen vad som har hänt med axeln, jag har ingen aning ?! Hur ska jag kunna rida imorgon, hoppspecialen börjar då och jag har Faidra!

Gotta go! Btw, mailade Sthlm ridsport nyss. Hoppas att jag får en praoplats där istället! Hanna snodde nämligen platsen på Lövsta... :/

Nu blire plugg som gäller, damn it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback