Torsdag - skoljoggen, findus färdigmat, titanic & OC hemma hos Agnes <3

Fasen va bäst man är! ;D
Tiden blev då 47 min på 7,5 km. Det tycker jag var väldigt bra! Stannade inte någon gång (självklart gjorde jag inte det) hihi, och det var awsome jobbigt! Trodde jag skulle få en hjärtattack i slutet!?
Sista slutspörten så var det någon liten kille i typ 6:an som sprang förbi mig, men då kutade jag förbi honom och rätt in i mål.... wiho !
Vi började 4 tjejer i en klunga och sprang, men tillslut var det bara jag & Marielle som var kvar av den lilla gruppen ;)
Tyckte ändå att det var enerverande att springa 4 st. Jag blev så stressad. Planen var ju från början 2 st men jaja ;)
Efteråt cyklade jag och Agnes till hemköp och köpte findus. *älskar't*
Sen drog vi hem till henne och duschade och sen satte vi på slutet av titanic. Man får fan panik av den filmen :O
När den var slut satte vi på O.C istället. Kl. 18.00 var det dags för mig att bege mig hemåt. Skulle vara barnvakt eftersom att det är föräldrarmöte i skolan just nu för både 7C och 9a... Lite dumt sådär :/
Måste verkligen göra klart matten nu, shiieeeet det var ju inte så good news :(

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej!, whats up ? :), ha det så kalas

2010-09-10 @ 15:44:24 / URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback