Torsdag

Kändes verkligen som fredag idag efter skolan. Det tyckte Marielle, Hanna och Otto tambien. Det var orientering på gympan imorse. Jag och Agnes sprang. Det var ytterst blött för vi sprang över åkern och vi trampade flera gånger i hästbajs. Tur att bajset var fruset ;)
Har pluggat sannolikhetslära ikväll! I två timmar, det behövdes verkligen! Är lite back on track i matamatik igen..
Imorgon är det fredag vilket innebär spanskaprov (dö-lätt) och slumber party hos Hanna. Ska bli så kul! Vi ska äta lasagne och sen kolla på disneyfilmer och käka nåt gott framför filmen tror jag, mysigt. Rida Castor ska vi också göra, fast bara en snabbis, det var länge sen ! :)
Men vi måste gå upp tidigt dagen efter. Hanna ska åka och provrida en häst i Farsta och jag ska ju också rida, lektion dårå så vi får gå upp vid 08.00 cirka gurka :)
Mina gulliga spanskapluggisar melinda, matilda och juliiiaa  ;)
Fick ingen bild på Julias sööööööööta min, måste haffa den nån gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback