Söndagen i text och bilder

Efter jag var hos Anna åkte jag till centrum med mamma för att köpa stövlar som sagt. Där träffade jag Linda och hennes mamma som planerat hehe ;)
Mamma skjutsade hem oss till Linda och vi var hemma hos henne i några timmar. Första gången hemma hos henne. Vi satt lite vid datan, hjälpte henne med gångertabellen, gick ut med hunden och åt middag. Kyckling med ris, sås och gelé. Gott!
När vi gick ut med hunden ramlade mobilen ut ur fickan min påvägen, men hunden hittade den påvägen tillbaka, tur!
Linda har 9 djur elelr nåt sånt! Jäkla cooling ;)
Två ponnier, en hund, två chinchillor, en sköldpadda, en katt och två ödlor. Jag vart skitskraj när jag såg den stora sköldpaddan som vandrade runt i vardagsrummet på mattan! :O
uuuuh... läskig ;)
Linda & hunden Laban.
'
Chinchillorna, så söta <3
<3
Efter maten åkte vi till Harva. Vi hade hand om kvällsfodringen och insläppet sort of. Träffade Ellen där. Hon hade lektion för en tjej medan jag och Linda red :)
Vi turades om att rida Kertsin och att trava runt med Mandy. Jag är inte så bra på att hålla på med Many :$ Hon lyssnar inte så bra på mig haha!
Linda fick ta en snabb bild på mig och Kerstin med mobilen. Jag ser faktiskt inte så Jättestor ut på henne ibland :)
Fixad i picasa!
Lite suddig dårå men äsch :P
Väldigt suddig hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback