Söndag

Hela söndagen tillbringades hemma hos mig med Lovisa. Jag skulle egentligen åkt till Nacka och hälsat på Koffe med Annelie och Rosanna, men jag fick "avboka" det för jag skulle faktiskt vara med Lovisa :).
Imorse kollade vi på "I taket lyser stjärnorna" och åt frukost. Frukosten slutade med...
Fasen vad mums det var! Chokladglass med brownies och kakdeg.... <3
Jag vet inte riktigt hur vi fick dagen att gå. Vi kollade på DH, masserade varandra, flätade varandras hår, kittlades, åt pizza och googlade på hundraser och medryttarhästar. M.Y.S!
Lejonkungen spelades också ett antal gånger i högtalarna <3333
Juste, min axel har kajkat ihop. Jag kan inte röra armen utan att det gör jätteont!
Den knäcker ashögt när jag rör den. Och den känns liksom felknäckt, det ilar som om en nerv sitter ikläm. Asobehagligt! Det blir skolsyster nästa imorgon och sen får mamma boka en tid hos naprapaten, synd att det är så jäkla dyrt bara... :/
Nu ska jag äta kvällsmat och plugga matte, ses imorgon alla classmates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback