Saknar Trysil <3

Agnes <3
Jag <3
Jag, årets roligaste! :D
utsikten <3
Agnes när hon värmde sin lilla rumpa <3
Jag igen <3 haha fett colla vi var med smink och allt i backen ;)
Agnes och the killer view <3
:)<3
Jag, Agnes och Johanna <3
Jag, mys i liften med Agnes <3
schteek <3
Jag, pruuuuuuvade mina skills som snowboardåkare :)<3
jag, fett arg att det var sorbet :(
*se upp för mig!* haha good times <3
Agnes <3333
Våra söta skidor :')<3
Hela ligan :)<3
Hoppla !
"The white dessert" .... uuuuuh...
Saknar som fan! Jag och Agnes hade så jäkla kul!!!!!!!!!!!! :D <333333333

Kommentarer
Postat av: agnes

haha fett najs (y):D <33

2010-09-08 @ 17:10:23 / URL: http://curlytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback