Onsdag

Tjuubre!

Fett taggad inför imorgon! :) Jag ska fan springa hela, och om det går riktigt bra kanske jag springer ett extra varv i lilla spåret, liksom bara för att ;)

Aa, skoldagen idag var onödigt seg. 1 h matte, 1 h 40 min SO, lunch, 1 h engelska, 50 min svenska, 1 h teknik. Segaste dagen på veckan, tur att den är över nudå!

Jag har packat allt till imorgon nu.. Har t.o.m cyklat till hemköp nu på kvällen och köpt lite yalla som tidig lunch til imorgon, eftersom att vi ska springa direkt efter lunchen och då får man ju håll, dah?

Är fett trött, har ju pluggat matte i 2 timmar i sträck! Nationella provet i matte delprov C. Liisa ger ju ut sånt i läxa för att vi ska kunna allt sånt där när vi ska ha de riktiga proven sen i maj.

I gotta go now, It's urgent! Nej jag skoja, haha jag kom precis på idag att den bästa översättningen på urgent är brådskande, jag hatar ju såna där fåniga svenska ord. Engelskan är mycket bättre. Skulle lätt byta ut all svenska mot engelska <3

God natt! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag köpte också en jalla, hehe XD

2010-09-09 @ 07:08:21 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback