Mysdag med Anna <3

Jag och lillasyster Anna har myst från morgon till kväll! Har saknat henne jättemycket faktiskt! Så rolig och snäll ;)
Tex igår så var jag ju hos henne på kvällen och då satt vi på golvet innan jag skule hem. Kommer ni ihåg när jag skrev i bloggen att jag och Anna gjorde en hälsning förut? När vi typ satte hälen på pannan och sa heeii som en smurf?
I alla fall, Anna gjorde då den igår samtidigt som hon sa "Åh det här har jag inte gjort på länge". Och precis när hon sa det så kom det ut en prutt! Haha det var lätt veckans roligaste! :D
Imorse cyklade vi till hemköp och köpte söndags-godis (åt ju inget igår, och det gjorde inte hon heller) och sen satte vi på Harry Potter och hemligheternas kammare och käkade framför. Ytterst mysigt!
Sen så åt vi lunch där, men vi var redan hur mätta som helst så det slank inte ner så mycket ;)
Efter det gick vi hem till mig och spelade Sims 2. Skitkul! Jag älskar verkligen det. Man blir beroende. Nu kommer jag nörda det i några veckor, sen kommer jag tröttna och sen kommer jag börja spela det om ett halvår eller så igen. Så är det alltid :)
Vår familj fick heta pErsson i efternamn, fattar ni? ;)
Nu på kvällen har jag pluggat lite matte och funderat på engelskapresentationen litegrann men kom inte på något riktigt :/
Imorgon blir det stallet med Anna! Då ska jag prata med Ellen om hoppspecialen ;)
Godnatt<3
We are cute, I know right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback