Miniplutten mår bra! ♥

De åkte först till Löxet men sen åkte till Astrid Lindgrens. Han var där i 4 timmar. Stackarn fick gå igenom datortomografi... Men allt såg bra ut :)
Älskar dig mer än mest ♥♥♥
Och sen till något helt annat. Agnes & jag hittade den perfekta backen att springa i! Ni vet bron som går över järnvägen till Stora Wsäby? Den sprang vi i.
Spört uppför hela och joggning tillbaka, allt vi hade uppför och sen joggade vi ner igen. Så höll vi på ett tag. 8 gånger fram och tillbaka blev det. Riktigt bra gjort tycker jag (och Agnes). Riktigt bra bas till skoljoggen! Vi ska börja köra intervallträning 1g/ v och de andra 2 gångerna/ v kör vi en långt och en kort runda. Perf :D
Nu måste jag gå och lägga mig! godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: agnes

:D <3

2010-09-07 @ 07:26:39 / URL: http://curlytott.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Härligt! :)

Samma här.

2010-09-07 @ 19:46:29 / URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback