Lördag

Det blevinget sova över hos Agnes ikväll. Krille har sprungit lidingöloppet idag och han kommer hit på middag ikväll. Vi ska äta tortillas. 
Red idag ju. Uteritt, hästen var taggd till 1000 och ville inte stanna så jag galopperade rätt in i de andra i ledet efter vi hade hoppat över det leriga diket. Winny som jag red dårå började sparka bakut på de andra framför mig. Men det gick bra :)
Efter turen ute red vi tillbaka till ridbanan och galopperade lite mer. Winny hade fått nåt knäpp asså, hon var hur snabb som helst!
Annelie ridläraren berättade att vår grupp ska flyttas till Tisdagar 16.45. Det var ju lite synd eftersoma tt jag och Lovisa redan rider varannan Tisdag, det är inte lika kul när det blir dubbelt. Men man sparar ju bensin och tid hehe, alltid nåt ;)
Hade ingen bra morgon imorse. Personly stuff. 
Fick en chokladkaka av mamma nyss, näjs. Ha en bra lördag! Och glöm inte at titta på "Marriage Ref" ikväll 21.31 på 5:an eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback