ingen bra dag idag...tur att anna är min räddare i nöden! :D

Tjoho!
vaknade imorse hemma hos melinda vid 10-tiden. Vi åt frukost och sen så skyndade jag mig hem!
Den nya månadshästen var Winny. Jag blev skitglad, älskar henne<3
var fett taggad men det gick apdåligt... Hon var SKITseg och det gick fan nästan inte att galoppera :O
Och mitt i allt så tappade jag mitt spö :( Det var ju lite synd hehe...
Innan lektionen sa Ellen till mig och Lovisa att det fanns 2 lediga platser i hoppspecialen på Tisdagar för stora hästar. Hon sa också att hon kanske kunde ha med EN ponny också ifall någon av oss inte ville ha stor häst :)
Det blir ju perfa! Ska till stallet på måndag och ta ska jag prata med Ellen om det. Efter stallet åkte jag, mamma och Samuel till centrum. Jag skulle köpa joggingskor. Som vanligt gick det bajsdåligt. jag hittar typ aldrig skor :@
Prövade hur länge som helst och tillslut hittade jag ett par. Dyra dock men jag måste ju ha ett par...
Jag köpte också ett par långa löpartights nu till hösten när det är lite kyligare. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att springa! Det fick bli kyrkrundan och det gick lite sådär :/
När jag kom hem så åt vi min favoritmat! Det var nog det enda som kunde pigga upp mitt humör vid den tiden :)
Efter maten duschade jag och sen gick jag till Anna. Ja jag är hos Anna nu om någon undrar, puss! :D
Ps. Anna-Panna är snällast och sötast! :)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback