Ibland blir det bara FÖR roligt...

Har haft jättekul hos Hanna ikväll med Sofia, Marielle, Agnes och Otto! Först var jag med Agnes efter skolan och vi fixade oss hos henne. Kl. 18.00 åkte vi tillsammans till Hanna. Vi hade rött läppstift och mamma mobbade oss i bilen :(
När vi kom dit lagade vi pizza och tog en massa bilder! Sjukt roliga bilder! 
Vi hade supermysigt och skrattade så hela Sverige måste ha hört oss.
Efter maten kollade vi på idol. Jag och Agnes satt bara och skrattade åt alla som deltog. Efter idol höll vi på och lekte top model HA HA!! ?
Vi kollade också på Kjell på datan och på Björn Gustavsson :)
Efter det kom jag och Otto på att vi skulle låtsas-slåss och så skulle Agnes ta kort. Otto satte sin hand framför munnen med den smala sidan rätt fram så att jag skulle träffa där. Första gången jag slog fick inte Agnes med det på bild, men andra gången small det rätt i Ottos ansikte och näsa!!!!!!!
Och det roliga var att Marielle filmade alltihop! Helt chockade över vad jag hade gjort la jag mig ner på golvet och vred mig av skratt! Sen började jag storböla av att jag skrattade så mycket. Och stackars Otto låg på golvet och höll för sitt ansikte men skrattade han också. Alla började skratta!! Det var hysteriskt! Efteråt satt vi och kollade på filmen om och om igen. Märkte att jag skrattade såhär "håe håe" med ljus röst precis innan jag slog Otto. Så jäkla kul filmen är när man spolar tillbaka hela tiden. 
-Åeh Åeh pang!
Årets höjdpunkt! :D
Vi hade verkligen kul ikväll och det var jättemysigt att vara där. Hanna hade lockat håret och det blev jättefint! :)
Everything was perfect ;)
Nu ska jag sova, godnatt kära medborgaräää här i stadn'  ;O


Kommentarer
Postat av: Ottodaman

HAHAHAHA :'D Men asså du måste bara lägga ut filmen på din blogg!! :Ö

2010-09-25 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback