Hoppträningen gick super !

Det var så kul! Jag fick Yoker och det gick jättebra! :D
Han vägrade 2 ggr under lektionen vilket jag inte tyckte var mycket för att vara han. Men värsta fyspasset det var för mig hehe. Ellen ba:
-GAAAAASAAAAAAAAA!!!!! Du måste galoppera dubbelt så snabbt om du ska komma över!!!!!!!!!!! SMACKA!!!!!
Haha riktigt jobbigt det var, men han var skitkul att hoppa med! :D
Har en helt annan känsla för hoppning nu. Förra gången när jag hoppade Faidra gick det ju inte så värst bra men nu känns det bra igen! Synd bara att jag inte kan ha Yoker i fortsättningen. Eftersom att min vanliga ridgrupp ska flyttas till Tisdagar kommer Yoker gå med på den lektionen vilket är innan hoppträningen. Då skulle han få gå dubbelt så det går inte. Så det får bli Faidra i fortsättningen, men nu ska jag skärpa till mig och göra mitt bästa i fortsättningen!
(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback