God kväll på er!

Har duschat, satt mousse i håret osv. Ska lägga mig nu och läsa boken "Syskonkärlek" som verkar väldigt bra!

Skoldagen (usch va tråkigt att skriva om den) var kort, eller lång? Jag kommer inte ihåg. Slutade en timme senare än Agnes men hon väntade snällt på mig inne på NO:n. Vi drog till centrum efter skolan nämligen. Köpte present till Hanna och gick runt litttte grann :)
Påvägen dit när vi cyklade skrattade vi så jäkla mycket!! Agnes cyklade nämligen in i min cykel mitt i allt ?!
Galen hon är! Sen kom Peter-Birgitta in i diskutionen :Ö

Väl hemma hos Agnes kollade vi på Top Model (wiiho) och förhörde varann på NO:n litegrann. 
Juste! Pluggade med Sanna på idrotten när vi hade håltimme. Hon förstod och då blev man ju glad. Och sen att höra från henne att det var lite intressant med atomfysik, det var ju riktigt kul och oväntat! :D

I alla fall. Mitt i allt hemma hos Ag så såg vi en tjej som gick på Runby i 9:an för en MASSA år sen som sålde nåt från någon tidning. Agnes ba:
-GÖM DIG!

Så vi gjorde det. Vi kröp runt i köket och fnissade ihjäl oss. Och precis när hon plingade på så kommer AGnes på att hon måste BAAAJSAA!!!! :Ö:Ö Så hon kröp förbi dörren och upp för trappen! :D:D

Så söt<3
Nu på senare tid denna dag sprang jag och Elin cyklade bredvid. Kanske jag inte skulle gjort för nu har jag väldigt ont i halsen igen! Hade bara lite ont innan och tänkte att jag fick faktiskt ont i halsen för exakt en vecka sen, det var så länge sen att det inte borde göra nåt att jag tränar. Men jag hade fel :(

Men jag ville verkligen springa!!

Pappa har hjälpt mig med NO:n hela kvällen och förklarar hur atombomber, vätebomber, fission och fussion funkar. Väldigt komplicerat men jag tror jag fattar! :D

Godnatt då <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

OJ, HAHA XD

2010-09-24 @ 07:21:43 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback