God dag, god dag

Gick strålande på ridningen idag. Winny hade eksem så jag fick ta Robin pluttiplutt istället. Så synd...

Robin är min lilla ögonsten :') <3

Som sagt hade vi markarbete, fast ute på ridbanan. Ytterst trevligt! Skänkelvikningen gick skitdåligt åt vänster men superbra åt höger. Jag är lite konstig när det gäller varv och sånt. Galoppbommarna gick sådär i början men i slutet gick det jätte bra. Varierade Robin från 6 galoppsprång till 8 på galoppbommarna (y).

Det är så typiskt. Han börjar alltid gå jättefint och känns alltid jättemjuk när lektionen nästan är slut...

Men det är alltid nåt!

På tal om något annat inom ridningen... Jag mailade Heidi nyss som jobbar på Lövsta Stuteri, där Hannas ponny Castor står. Jag fick ju en praoplats där i våras men fick svaret så sent att jag redan hade hunnit fixat på Stora Wäsby. Så nu hoppas jag att det funkar den här gången! :)

Då kan jag ju träffa Hanna ofta också, hihih vad gulligt! :) Och Castor också för den delen :D

<333333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback