Fleece på huvudet (y)

Oh, jag har så många roliga bilder från idag när jag och marre gick hem från skolan! Har t.o.m. en video som jag verkligen måste visa er, störtkul! :D

Men det hinns inte med nu, för jag ska lägga mig tidigt! Det enda jag kan säga är att jag gick runt med en fleece på huvudet som en hulligan och valaffischer var inblandade....... hm? ;)

Nu blev ni allt nyfikna... eller inte ? Nej men ni måste bli nyfikna för det är superduper-schpeenande....

Juste, hoppspecialen. Det gick ju inte så bra... Jag gjorde bort mig lite och vi hoppade högt! Jag har bara hoppat på stor häst EN gång förut och det högsta jag hoppat förut är 80 cm, men igår hoppade vi 85 cm!

Faidra var superpigg och lite weird men aa... Höll på att flyga av i en sväng där, men jag hoppade faktiskt en hel bana på slutet, stolt!

Jag kanske ska sluta på hoppspecialen, eftersom att jag inte är nöjd med hästen. Jag vill ju hoppa ponny, men är förstor så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :S

Jag kan byta till ponnyn Yoker men han är ju lite rädd av sig, hur ska jag göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback