Feber "/

Sara is in da house,
and you'd better realize,
that I am sick and that I didn't pick

Fredag idag. Vaknade upp flera gånger inatt av att jag hade skitont i halsen och det kändes som att någon stääbade mig med en kniv varje gång jag svalde. Så känns det fortfarande..
Skoldagen gick otroligt segt och någonstans under dagen fick jag feber. Det är liksom min grej? Alltid feber när man ska göra något kul.. Som till exempel konfalägret. Fick feber i skolan samma dag. Migrän 2 gånger i skolan. Flera gånger feber när jag har varit påväg till stallet. Aa, that's who I am. Jag blir nästan Aldrig sjuk men idag skulle jag sova hos Hanna och det är hoppning imorgon, och sen imorgon kväll skulle jag sova hos Anna-Panna...

Fan! Hoppas verkligen att jag är frisk imorgon. Jag vill hemskt gärna hoppa Wimsan! :)
Jag har i alla fall hög feber och min hals är död, och jag har ont överallt. Men vem bryr sig? Jo ni, för annars skulle ni ju inte läsa min blogg, dah? ;)  skoja haha.... nu ska jag nog sms:a lite och kanske slumra till litegrann, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback